100 let
Čedoku
Klára Andrlová | Stráž u Tachova

Jedeme! Už se tak těším! Byli má poslení slova při balení kufru s oblečením. S tehdejším přítelem jsme vyrazili na týdenní dovolenou do Slovinska za adrenalinem. Ráda poznávám nové věci, takže jsem se moc těšila. Týden pod stanem, v kempu. Pro někoho noční můra, pro mě je každá výzva zážitek. Cesta utekla jak když lousknete prstem a byli jsme na místě. Hned v prvních dnech jsme sháněli instruktory, se kterými je možné jakýkoliv adrenalinový výlet prožít. A povedlo se. Druhý den jsme seděli v autě a jeli jsme k horám. Canyoning jsme si užili s partou cizích lidí jak kdyby jsme byli jeden tým. Byl to pro me nejsilnější zážitek. Jako druhý nápad byl, vyrazit na zip-line, kam nás vyvezli terénním autem a seznámili jsme se se dvěmi ucitelkami z Prahy se kterými jsme následující večery sedávali u skleničky. Jako třetí výlet jsme si vybrali rafting. Jako i předešlé dva výlety to bylo opravdu super. Nádherná příroda, fajn lidi a výborné počasí. Poslední podvečer nám začalo pršet, s holkami jsme se domluvili, že zajedeme do obchodu pro jídlo a posedíme pod přístřeškem v kempu a dáme si véču v takovém stylu. Ouha! Naše auto nejde nastartovat. Jakto?! Byli ma první slova. To neni snad možné. Do obchodu jsme doběhli v dešti po svých, co se dalo dělat. Druhý den ráno jsme začali problém řešit. Opraváři, servis a další, kteří si buď nevěděli rady a nebo se jejich domněnka nepotvrdila. Naše Honda teda skončila na odtahovce a jeli jsme do nejbližšího města, kde jsme si věci z auta hodili na záda a šlapací jsme dva kilometry do místního kempu. Zdrželi jsme se zde o 3 dny déle, bylo to dost stresové, nevěděli co s autem přesně je, ale zároveň to bylo moc hezké. Objevili jsme zapadlé vodopády v lesích, poznali nové lidi a na procházkách skoro prošlapali boty. Člověk si pak uvědomí, že zážitek z dovolené nemusí být jen ležet na hotelovém lehátku, popíjet výborné drinky a mít vše pod nosem. Dnes se s mým expřítelem shodneme, že to bylo opravdové DOBRODRUŽSTVÍ se vším všudy. Domů jsme nakonec dojeli odtahovku. Přijeli jsme do ČR v 10 hodin dopoledne a odpoledne měli svatbu naši kamarádi, tak jsme večer krásně oslavili jejich svatbu a náš návrat. Auto v našem servisu opravili a mi to celé brali jako velkou zkušenost. Pak si člověk řekne: “HLAVNĚ, ŽE JSME ZDRAVÍ”, to je nejdůležitější. Dovolenkování zdar!

100 let
příběhů s Čedokem

Již 100 let pomáháme tvořit Vaše příběhy. Byli jsme u mnoha významných životních okamžiků, setkání a šťastných dní.

Zapojte se do soutěže

Vaše příběhy

příběh
Vždycky jsem milovala přírodu a strašně mne bavilo sopát ...
1987
příběh
V roce 1996 jsem právě odmaturoval, s nejlepším kamarádem ...
1996
příběh
Kdo by si snad myslel, že malé děti z cestování nic nemají, ...
1997
příběh
Už od malička jsem měla dva veliké sny, které jsem si přála ...
2016
příběh
Rozhodli jsme se s manželkou navštívit Dubaj. První co jsme ...
2019
příběh
Moje spolužačka ze základní školy se vdala v Německu a ...
2017
příběh
Než našetřím na větší dovolenou, putujeme alespoň po ...
příběh
Gorbačovova bouřlivá perestrojka přispěla k uvolnění ...
1987
příběh
Velice rád cestuji, někdy si rád a dlouho poležím na pláži ...
2017
příběh
Dostala jsem se po letech se svými syny 11 a 39 let na zimní ...
příběh
Vyrazil jsem s kamarádem na 3 týdny do Malajsie, kterou jsme ...
příběh
Už od dětství jsem toužila po plavbě velkou lodí. V mých ...